Måndag igen

2008-10-27 / 10:12:44
Tjoo!
Så var det måndag igen då. Inte för att de är så stor skillnad för mej
Helgen har varit ganska lugn.
Vart in till Arken Zoo en sväng och vart hos hästarna lite, men så mycket mer än så har det inte varit.
Massa mys dock eftersom det blev förlovningen mitt i veckan.
Så vi har gosat till det med filmer och tv och bara vart vi ♥

Igår hade vi en extra lugn dag. Jag fick frukost på sängen (lyx) Och sen satt vi väl i sängen istort sett hela dagen och kvällen.
Vi var bara till stallet en sväng.
Helt skönt med en sån dag ibland åxå.

Idag känner jag mej väldigt pigg och kry. Så jag har planer på (tro de eller ej) att strax åka upp till stallet och pyssla lite. Får väl se vad kroppen orkar, men nått ska jag väl klara av.
Är ju iaf fint väder.

Släppte ihop hästarna igår igen. så får väl kolla dom lite extra så dom inte lyckats skada varandra. Och om Gino kliat sej mer i denna hagen än i den andra.
Men han har sett bättre ut ett tag nu så vi hoppas att det börjar släppa.
Vill ju snart kunna hoppa upp på han jue.

Blir lite besviken när jag alltid är så svag och krasslig så jag inte orkar rida. Är så ridsugen så det finns inte.
Men oftast är det en sån ansträngning att bara komma iväg till stallet så jag får va nöjd över att jag ens varit där.

Idag får jag väl va lite stolt när jag faktiskt åker dit själv. Älsklingen brukar ju vara med och hjälpa mej annars. Min egna lilla Bonndräng

Ne, På med så mycket kläder som går och iväg




*borta*
Kommentarer!
Postat av: Tezz

GRATTIS till förlovningen!!



Skönt att du känner dig lite piggare idag!



Kram Tezz

Kommenterat - 2008-10-27 / 11:21:44  | URL - http://mamtezz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: