Mådde sjukt dåligt igår =(

2008-10-02 / 07:58:23

Morrn morrn,
 kör en morgon skrivare igen =) Skulle vart iväg till NUE idag, men jag känner att jag inte pallar det iadg. Hela dagen igår va ett helvete och då ska vi nte ens prata på kvällen. Hade jätte ont i magen och mådde illa hela tiden. Fick kämpa som tusan bara för att ta mej upp till stallet och behandla Gino..
Tur att jag har en så underbar pojkvän som hjälpte mej med alla stallsysslor.♥
Kan väl inte säga att Gino var nå bättre, men jag va rätt trött och dålig så jag hängde mej fast rätt bra för att få på medlet så fort som möjligt för att få åka Hem.
Tog det väldigt lugnt igår kväll. Satt och tittade på programet om världens tjockaste man. och på Idol.
Jag har vart väldigt sliten på kvällarna ett tag. Så jag har flera gånger somnat under filmer som sedan fått stå på under natten. Men vi skrattade åt det och sa att jag ju iaf inte somnat när jag sitter vid datorn..... tills i natt. Satt och envisades med att spela spel igår kväll. Men halv 5 i morse undrade älsklingen om  det inte va dax att staänga av datorn. Då satt jag där med den i knät och sov så gott så.
Min nacke kommer väl vara död idag.
Atar att det är för att jag är uppe vid 7 på morgonen som gör att jag är så himla trött, men grejen är att utan sömnis skulle jag inte somna ändå.
Ska försöka få tag på NUE sköterskan igen.
Återkommer under dagen när jag vaknat till lite mer.

Till Älskling! Älskar dej!!♥
pusspuss

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: