Kanske snart dax för Degu ungar?

2008-10-28 / 11:25:03
Visste från början att det inte var samma kön på mina små degusar. Men tycker att det gått så lång tid så jag trodde inte att det skulle bli några småttingar.
Men nu kom jag på dom
Så inom inte allt för många veckor så borde det bli fler i buren.
Om det inte blir samma som med kattungarna jag väntade på så länge och det sedan inte blev några
Vet inte hur många veckor en degu går dräktig, men det kan väl inte va så jätte länge?
Ska iaf bli riktigt kul och få se dom små. Men jag hoppas inte för mycket innan dom väl är på plats.

Kommentarer!
Postat av: Tezz

ååh kanske bebisar såå mysigt=)

Kommenterat - 2008-10-28 / 16:23:29  | URL - http://mamtezz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: