Jag har RIIIIDIT!!!!!! *Weeeeiiiii*

2008-10-27 / 13:42:09



Är såååå stolt över mejsjälv över att jag för det första kom iväg till stallet så tidigt. Och att jag dessutom samlade kraft till att komma upp på Jumjum.
Blev ingen jätte lång tur, men vi var båda lika nöjda över att få komma ut och röra på sej.
Vet dock inte vem av oss som var mest lättskrämd i blåsten Kändes som att hjärtat hoppade ur kroppen på mej flera gånger.
Efter turen fick Jumjum en välförkänd (och välbehövlig) dusch och en liten frissering i nacken så att han inte ser ut som en hittehäst.
Som ni ser på bilden så börjar han få riktigt mycket vinterpäls och dessvärre så kommer det bli dubbelt så långt.
Har inte bestämmt mej för om jag ska raka honom än eller o mdet är lika så bra att han får ha pälsen kvar.
Nu fick han iaf på sej ett tunnt täcke så han är någolunda ren ända tills i kväll iaf

Har precis tagit mej lite lunch och ska snart sätta mej och bara göra ingenting. För nu tycker jag att jag gjort mej lite förtjänt av vila en stund.
Är helt slut i min lilla kropp och huvudet ska vi inte ens tala på. Men nöjd är jag

Vill tacka alla som önskat Grattis till förlovningen åxå. Tack så jätte mycket!!
Är så glad och lycklig och sprudlande i kroppen.

Kommentarer!
Postat av: Bodil

Vad härligt med en ridtur! :)

Vore jättekul om vi kunde ses någon dag den här veckan, jag har ju trots allt lov och går mest runt och skrotar här hemma. :)

Kommenterat - 2008-10-27 / 16:22:20  | URL - http://bodil.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: