Hej hopp!

2008-10-28 / 09:46:46
Shit va trött jag var idag då.
Legat och snosat sedan 8. Men av förstårliga själ så borde jag ju vara lite trött.
Träningsverk har jag lite åxå. Jädrar va gött. Då vet jag verkligen att jag gjorde nå bra igår .

Dagen igår fortsatte med att jag fortfarande var gasnka så motiverad.Vi grillade och sedan fick jag för mej att jag skulle baka äppelpaj.
Så det gjorde jag. Bara de att mitt i bakandet så fick jag annat på tankarna. Så de va tur att älsklingen tog ut den ur ugnen
Sedan satt vi och kollade på film och tog det lugnt resten av kvällen.
Och pajen gick faktiskt att äta =)

Idag ska jag till tandläkaren. Gillar det inte alls, vill inte, men måste.
Har grym tandläkarskräck och är livrädd.
Men det är några timmar kvar så jag behöver väl inte börja oroa mej redan nu.
Så planerna för dagen är att åka in till stan och innan det ta en promenad med hundarna.
Men jag ska ta de lugnt och inte stressa upp mej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: