Gruppmöte igår

2008-10-07 / 07:57:19
Nu va första mötet klart. Jag hade ju gått och vart jätte nervös över att sitta i grupp och prata och va helt inställd på att detta skulle vara första och enda gången. Och att jag inte skulle säga ett ljud.

Men jag får helt ändra på de jag tänkte innan. De va visserligen jätte närvöst i början och jag satt där tyst som en mus. Tills jag helt plötsligt åxå öppnade munnen för att jag tyckte att det va så roligt att höra hur dom här tjejerna är precis som mej i vardagen.
Detta slutade ju med att vi hade det riktigt roligt istället.
Fick fika och satt och små pratade om vad vi vill få ut av mötet.
Vi hade ju två stycken som har hand om hela grejen med, sen var det jag och en lika  lyg tjej som mej från forshaga. Och en helt underbara pratande tjej från stan =) Det va hon som ens gjorde att vi andra två hade något vettigt att säga. Hon va störtskön och stre på ordentligt =)
Så nu ser jag fram för mötet som är om 2 vecor =)

Kommentarer!
Postat av: Elin

Wow...! Vilken underbart fin komplimang! =) Hade ingen aning om att jag va till så stor nytta för dig. Det glädjer mig verkliken och nu blev jag riktigt stolt över mig själv. Tack så mycket! =) Kram på dig!

Kommenterat - 2009-03-15 / 06:27:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: