go kväll på er!

2008-10-21 / 23:47:39
Här sitter jag och kollar på livvakterna. Grymt bra svensk film faktiskt.
Slappar innan jag ska gå å lägga mej.
Har myst med älsklingen en stund nu men han sover gott.
Ska väl snart åxå sova tänker jag.
Är ju en stor dag i morgon för lilla mej. Och jag är så lycklig.
Första gången på länge som jag är riktigt lycklig.
Kärleken är härliga grejer det.

Magen har skött sej ganska så bra idag, Bara haft små känningar att det var nått på gång. men jag lyckades hålla sej så. Skönt det.
Va i stallet och hade kvällsfodring förut och pysslade om grabbarna lite. framförallt jumjum som såg ut som en lerinpackning.
Sen har jag små plockat lite här hemma och dolat med hundarna under dagen.
Å så blev jag så glad att jag fick sms från M (du vet vem du är)
Gino ser mycket bättre ut i manen nu. så jag ska se om de går att rida honom barbacka någondag här i veckan. Är ju så ridsugen. kanske slutar med att jag vurpar av lika fort igen, Men de är det väl värt =)

Va ju på gruppmötet igår igen. Och jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt. har lärt känna 2 nya vänner som har samma problem som mej. Kul med nya vänner.  hoppas att vi fortsätter att hålla kontakten,
Vi har kul på mötena och jag vågar tom att prata =)
Va ju in till ikea under helgen åxå. det tog på psyket, men jag tycker att jag klarade det rätt bra faktiskt

Mår rätt bra av tabletterna nu faktiskt. Om det inte är dom dom är elaka mot min mage, men det är troligen så att jag är så stressad och nervös för allt så det är de som gör att magen protesterar. Är väl stressmagkatarr jag har eller nått. eller magsår. Vågar ju inte gå att kolla upp det eftersom jag har läkar skräck. men men.

Käner att jag inte skulle palla orka jobba än på ett tag. måste få ordning på mej själv och lära mej att lugna ner mej och inte ha dåligt samvete för allt som jag har nu. Och kanske sluta vara så snäll som jag är. Lära men säga ifrån alltså. jag kan inte hjälpa alla när jag själv mår så kasst,
Behöver vårda om mej själv i stället.
De pratade vi om på mötet. att jag inte kan få hela världen till att gilla mej. Utan att jag ska kunna klara mej med att mina nära och kära tycker om mej.
Är sjukt jobbigt att ha dåligt samvete för allt,
Ne nu ska jag natta mej.
Syns i morgon!! Dagen jag väntat på så länge =D Just den dagen som jag kommer att bli lyckligast i världen.

Johan! Jag älskar dej över allt annat på denna jord. Du betyder allt för mej. Utan dej skulle jag inte palla med livet!!♥







Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: