Ginosen va bättre idag..

2008-10-03 / 00:11:25
Varnar först med att jag tagit sömnis och kanske skriver lite konstigt.

Var upp till stallet förut, laddad för att bråka med Gino. Men det gic riktigt bra, fick klia honom runt såren och han tyckte att det va jötte skönt när jag kliade honom där såren är.
Men så fort som sprutan kom fram så blrv han lite värre. Han är livrädd för sprutor.
Men det gick mycket lättade idag iaf,
Fåe sw hue han är i morgon.
Jag har inte gjort nått vrttigt under dagen. bara vart hemma och skrotat och suttit vid datorn. Men jag är betydligt piggare än va jag va igår. Men fortfarande väldigt matt.
Har vrat och fixat ut stallhyran och sen köpt mat till smp hundarna,
Måste nog köpa/sno ett trä bet frn någon så degusarna kan ha nogot att gnaga på- Nu har dom ju gett sej på vattenflaskan.
Imorgon skulle jagv och mamma ta en dag tillsammans. Ska till grums och fixa lite nya grejer till stallet. Men det tar vi i morgon, ska ta och natta mej nu. Skriver siom em kratta.
Sov gott vänner!!!
Kram

Kommentarer!
Postat av: Mia

Hej! Du har fått I-love-your-blogg-utmärkelsen av mej! Kolla min blogg!



Kommenterat - 2008-10-03 / 13:30:47  | URL - http://fredthevov.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: