*Gäsp, sträck och tänj*

2008-10-24 / 07:17:00
God morgon på er!!
Shit vilket storm väder det är ute då
Det låter ju som att hela taket ska blåsa bort på huset.
Men än så länge är det bara en spalje på altanen som fått lägga livet till.
Tur att man absolut inte måste ut nu utan kan mysa till det under täcket och blogga i stället
Alla hundarna ligger i sängen nu när Johan åkt till jobbet och vi har det riktigt varmt och skönt.

Har inga planer för dagen än så länge. Men det kommer väl under dagen kanske.
Ska iaf försöka samla kraft till att åka till stallet, får se om jag väntar tills Johan slutar dock. Skönt med lite hjälp däruppe.

Gårkvällen spenderade vi framför tvn. Äntligen gick Thirteen ghosts på en tid som man kunde se den på.
Gillar den rysaren skarpt men har den tyvärr bara på vhs och då har jag ingen video så jag kan se den.
Sen gick vi och la oss ganska så tidigt för att se en film i sovrummet. men jag tror vi somnade ganska fort båda två
Ska sätta mej och se om det är nått på tv tror jag.
Är väl ingen mer än jag vaken så jag har väl ingen att snacka med på msn ändå



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: