Bonde söker fru...

2008-10-31 / 07:33:39
Antar att jag inte är den enda personen som är fast i detta program.
Vore lite kul att ha en liten disskutions grubb där vi kan snakca vidare om vad vi tycker tillsammans.
Vet inte om det är möjligt genom en blogg. Men vi kan väl försöka

Så vad tycker ni om årets bönder?

Per, Hanna, Peter och Magnus.
(överstrukna är dom som inte kom med. Men vi önskar dom lycka till i sökandet)

Så in i snacket då.
Jag kan väl börja med hur jag har uppfattat bönderna. Tjejer och killar som är med kan jag inte namnen på än. Men dom kommer vi väl åxå till =)
Jag vill inte att det ska låta som att jag tror och vet allt om dessa personer. Det är bara som jag har uppfattat dom för stunden, och jag menar inget illa med det jag skriver.

Per- Verkar vara en väldigt blyg karl, men som ändå är säker på vad han vill ha. Jag själv har lite svårt att höra vad han säger då han nog inte vågar tala ut riktigt. Men verkar vara väldigt snäll och trevlig.
Hanna- Är såå impad av hennes unga ålder och att hon ändå klarar av att få en så stor gård att gå runt. Gillar henne verkligen som person åxå. Hon verkar väldigt glad och charmig och hur go som hellst.
Peter-Verkar vara lite hård i sitt sätt/stark person? Men trevlig och på något sätt välutbildad?
Han kommer nog helt klart från en rik familj från början om man kollar in han sätt att prata med polk och vara väldigt realistisk.
Men tror det döljer sej en försiktig grabb bakom det lite hårdare yttre.
Han har helt klart en fin gård och stallet SHIT va snyggt. Skulle helt klart kunna tänka mej att jobba som dräng där *fniss*
Magnus- Ja, va ska man säga om honom?? Han är en snygg Ben Afflec liknande bonde som har utseendet med sej....ända tills han öppnar munnen. Vissa saker kanske han är lite väl ärlig och rak på att säga rakt ut.
Men tjejerna verkar ju gilla detta så han visas kanske bara från en dålig sida på tv. Men jag vet att jag inte skulle gilla hans raka ärlighet. Men de kanske är för att jag inte kan ta saker på samma sätt som andra.

Så vad tycker andra om detta då?
Va tyckte ni om utröstningen i onsdags? Och dom som blev kvar?

Let the talk begin

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: