Ännu et bud på tradera

2008-10-08 / 22:52:47
Ja, jag vet. Sa i morse att jag inte skulle buda nå mer där inne eftersom det gått som de gjort med mina aromalampor som säkert pryder någon annans hem.
Men det fanns en auktion med 12 Laprets (haka/läpp) piercingar för 99 kroner. Och det är ju för det första kul att variera färg och sen är jag ju duktig på att tappa dom =)
Tittade tidigare under dagen inne på en smyckes sida. Där kostade en sån som var med i auktionen 89 kroner. Så det känns som att jag gjorde ett kap... *muttrar* Om jag nu får hem dom.
Har iaf haft kontakt med säljaren till lycktorna. och vi har kommit fram till att jag kommer att bli ersatt med andra lycktor om jag betalar frakten. Om nu inte dom jag beställde från början dyker upp.
Lite tråkigt att det blev som det blev. Men det verkar ju lösa sej.
Frågan är ju vart mina lycktor är


I övrigt har dagen vart lugn, magen är verkligen inte vad den borde vara så den slår ut mej totalt. Allt jag äter känns som (kan inte beskriva det ens) det svider/värker/krampar/fräter, ja massa saker. Och jag mår jätte illa.
Johan va med mej upp till stallet och hjälpte mej där. Så jag iaf vart ute lite.

I morgon ska jag in till NUE sköperskan igen. Usch, vill inte. Mår dåligt när jag åker dit och sämre när jag åker hem
Självförtroendet är ju inte allt för bra direkt.

Men om bara några veckor så händer någonting som jag drömt/längtat efter så länge. Så jag har ett ljus att se fram emot där.

Nu ska jag fortsätta kolal på Generation fett. Verkligen inga små damer som är med där.

Syns vid 7 till morgonen =)
Det är ju iaf nått som är bra. Att jag klarar att gå upp 7 på morgonen.
Kram


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: