Älskar dej!!!

2008-10-24 / 13:10:56

Vi för alltid Darling!
Du är underbar..
*putsar lite på ringen*

En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande sken och hängde upp sina vingar.
Gav en öm kyss på din kind och satte sej brevid dej.
Denna skyddsängel sitter brevid dej natt som dag,
Så att ingen gör dej illa eller något hemskt händer dej.
Denna ängel har jag sänt till dej för att du ska veta att jag vill att du finns till och mår bra och för att jag är väldigt rädd om dej.
Älskar dej över allt annat!!

Kommentarer!
Postat av: Johan Älskligen

Åh va du är go darling =)

Älskar dej sjuk mycket tillbaka och vill alltid vara vid din sida!

Puss puss <3

Kommenterat - 2008-10-24 / 16:34:43
Postat av: Elin Lindqvist

Åååååå.... =) Vilka plutt ungar ni är! Ni klär varann och man blir riktigt så där avundskuk på er! Alltså sån där bra avundsjuka!! Att man hoppas att man själv hittar det ni har en dag, inte sån där avundsjuka som typ "Jaha, varför har hon det så men inte ja!? bla, bla, bla..." Man kan inte annat än gratulera tycker jag!! Inte för att jag tror att ni är typen som nånsin bråkar men ett fånit råd från en (nästan helt) främling får ni ändå. En clysha är det säkert oxå men jag tror faktist det stämmer. GÅ ALDRIG OCH LÄGG ER ARGA. Önskar er all lycka i framtiden!! Kramar från Elin Lindqvist

Kommenterat - 2009-03-19 / 13:38:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: