Uppe lite tidigare igen =)

2008-11-12 / 08:53:43

Känns så tråkigt att bara skriva inlägg på inlägg utan bilder. Så jag slänger in en gammal =)
Har fortfarande inte fått fart på min dator, men dom gamla bilderna har jag ju iaf kvar. Tyvärr har ju alla nya förmodligen gått upp i rök nu efter kraschen.
Jätte tråkigt faktiskt.
Men men.
Idag ska jag ta mej en riktig lugn dag. Tror inte att jag ska göra ett smack.
Behöver verkligen få varva ner lite nu.
Har gått bra med att höja dosen på tabletterna, men jag känner mej lite matt och sliten.
Mår annars rätt bra även om det är väldigt svårt att få i sej tillräckligt att äta.
Men jag kämpar på så gott jag kan.
Känner mej iaf nöjd över mej själv att jag orkat hålla igång så dom senaste dagarna.
Skönt att få vara lite nöjd över sej själv ibland.
Har börjat använda stegräknare för att se hur mycket jag går på dagarna. Är ju inte några steg man kan vara stolt över kanske, men jag har ändå koll på hur mycket jag rör mej.
Triggar upp mej själv lite åxå genom att ge mej extra + i boken efter ett visst anntal steg. Fast den mängden har jag bara kommit upp i en dag ännu *fniss*
Men +Boken är en hit, dels så kan man ju kolla tillbaka på vad man gjort, sen har man lite koll på när jag har haft mina upp och ner dalar.
Man har inte många + vissa dagar, men blir så himla nöjd dom dagarna som det blir fler. Och dom dagarna som det verkligen blivit "riktiga" saker gjorda är man riktigt nöjd över =)

Nu ska jag strax ge hundarna lite frukost
*håller tummarna att maten stannar i magarna*

Kommentarer!
Postat av: Elin Lindqvist

Va roligt att + Boken funkar för dig! =)

Kommenterat - 2009-03-19 / 16:07:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: