Trött och jävlig

2008-11-07 / 11:45:37
Hej!
Försöker ta mej i bloggarkragen och skriver lite.
Hade inga sömnisar igår så jag har sovit nästan ingenting inatt.
Legat och vridit och vänt mej och vart allmännt irriterad.
Och så känns det fortfarande. Sliten, trött och vill inte alls.
Tycker att jag borde ha kunnat sova eftersom jag gjorde så mycket igår och var helt slut i hjärnan. Men icke!

Började dagen igår med att gå upp 8 och duscha och fixa till mej, och tog en promenad med hundarna.
Sedan åkte jag och mamma in till stan och jag var hos sköterskan och blev psykiskt plågad som vanligt. (känns verkligen bra att gå dit)
Dosen på tabletterna ska ökas, hoppas att jag slipper må piss över det.
Efter detta åkte jag och mamma in till Bergvik och shoppade och strosade runt.
Detta blev inhandlat
En stress tumring
En rosa Nike mössa
Ett par tooook söta vantar (300kr= jag gillade dom verkligen)
Raggsockor så jag inte ska frysa om fötterna =)
Sen det vanliga djurfoder inköpet då förståss.

Vi hade jätte mysigt i stan, men det tar ju onekligen på krafterna att vara ute bland folk.
Så em gick åt till att återhämta sej lite.
På kvällen hände det väl inte heller så mycket. Vi kollade lite på tv och försökte väl lite med att få igång min dator. Men den vill verkligen inte komma igång igen.
Vanliga turen antar jag.
Innan läggdax tog vi en promenad med Piff och Puff och sen la vi oss och kollade på film.
Vid 3 tiden började jag bli grinig över att inte kunna somna, vid halv 6 tiden började jag bli slummrig men sov oroligt och vaknade varannan minut.
Vid 6 gick Johan upp och då var jag helt slut, trött som fan, men kunde inte somna ordentligt. Ville gå upp och ta lite ögondroppar (torra ögon) men var så trött så jag tog mej aldrig upp.
Och nu har jag nyss fått upp mej ur sängen och fått på mej lite kläder.

Hoppas jag får sömnisar nu innan helgen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: