Snön är borta *suck*

2008-11-19 / 15:56:06
Det va inte länge som snön blev kvar *fnörf*
Nu är det sådär tråkigt ute igen. Mörkt och blött och jävligt.

Inte har jag hört något från veterinären än heller. Väntat på att han ska ringa hela dagen. Och inte går det att få tag på honom heller.
Man kan ju inte börja göra något heller eftersom jag inte klarar av det där med att inte få göra färdigt när jag väl kommer igång.
Men jag iaf lite vettigare saker än att sitta och spela =)
Sitter och lyssnar på musik och små trallar med *fniss*
Sen så är jag lite pratglad på msn och lite roliga forum.
Brukar ju inte riktigt ha orken att "prata" med andra.
Detta är inget illa menat, utan jag bara orkar inte ibland. Men jag försöker att höra av mej när jag känner mej lite piggare och mer possitiv.

Har även googlat runt på lite roliga Djurjul bilder.
Hittade helt klart en favorit =)

Sååå himla söt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: