Ska på Gruppmöte

2008-11-03 / 09:32:39
Idag var det dax för gruppmöte igen då.
Ska vara där runt 13 tiden, så jag har tid på mej att duscha och fixa till mej lite och tid till att ta en promenad med hundarna.
Ska bli kul att komma iväg igen. Har sett fram emot det i flera dagar nu. Stor skillnad från första gångerna när jag nästan inte hade tänkt att åka.
Men jag gillar det. Tjejerna är jätte gulliga och mitt i allt allvarsnack så har vi åxå väldigt kul.
Vet inte om vi pratar om det vi egentligen ska prata om, men kul har vi och delar upplevelser och erfarenheter gör vi ju åxå.
Ska ev vara med en tjej som missat dom andra gångerna idag åxå. Blir kul och se om hon är som mej i sättet eller som dom andra =)
Helt sjukt hyr olika man kan vara egentligen. Jag är ju lite mer tillbakadragen och blyg. Medans andra är jätte pratglada och driver fram mej så jag åxå vågar prata, det är kanon.
Hoppas jag och tjejerna kan fortsätta att hålla kontakten även när mötena är slut. Men tror att det är minst 4 gånger kvar iaf.

Det värsta med detta mötet är väl att jag måste köra bil i stan. Blir så himla nervös och stressad så de finns inte. Och sen att hitta parkering!! Måste planera att åka jätte mycket tidigare IFALL jag inte skulle hitta parkering direkt. Och även om jag åker så mycket tidigare så är jag jätte stressad och BMWn får veta att han lever på vägen in till stan. VARFÖR? Jag vet ju att jag kommer itid. Och inte kommer jag väl direkt fortare fram bara för att gasen är i bött hela vägen. Men det känns som att det går fortare iaf.

Jaja, nu får jag väl ha i baktanke att det kan vara halkigt kanske. Tur att MITT ALLT har bytt till vinterdäck åt mej♥
Nu ska jag ta mej frukost. Hundarna har redan ätit så de borde väl jag åxå göra.
Hörs efter mötet eller i kväll.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: