Pet Blinkers, flashers eller annat bra till hunden

2008-11-29 / 08:42:28


Någon som har tips på vart jag kan få tag på detta? En lite lampa man hänger i halsbandet som lyser väldigt starkt.
Har sett några här i området som har några grymt bra blå och gröna till sina hundar. Sånna vil vill jag åxå ha. Vill att hundarna ska synas i stallet..
Någon som har bra förslag på vart detta kan hittas? Eller någon annan bra sort?

Något i stil med denna.
Tack på förhand
Kram Wirre
Kommentarer!
Postat av: HaNNa

Just såna där har jag inte sett, men jag vet att det finns typ röda "pluppar" som man kan få både att blinka och att lysa hela tiden. Hunden syns bra med de också. Och sen finns det ju hela ringar/halsband som lyser runt hundens hals.

Kika runt i djurbutikerna omkring dig. Om många där omkring har såna så borde de ju gå att köpa där? Eller så kanske de kan beställa hem såna i butiken?



Ha det bra. Kram.

Kommenterat - 2008-11-30 / 10:43:41  | URL - http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Hej! såg din kommentar på bloggen!

det är bara fint me mig. men hatar kylan :)

hoppas allt är kanon med dig :)



Kram

Kommenterat - 2008-11-30 / 18:56:08  | URL - http://kamiiilla.blogg.se/
Postat av: sophia

Hej, TACK! Ja.. har försökt samla massa intressanta länkar för småhundsägare jue! Har letat själv som en galning på webben efter svenska återförsäljare av Pet Blinker Deluxe, enda hinten jag fått är Sthlms butiken Iaa´s www.iaas.se men de har ju ingen webshop! Mitt enda tips är därför kära www.ebay.com men då gäller det att ha ett reggat Paypal konto och inte bli nervig av att shoppa från utlandet.. Jag hör av mig om jag hittar någe mer! Kram från oss!

Kommenterat - 2008-12-07 / 19:26:37  | URL - http://royals.blogg.se/
Postat av: Elin Lindqvist

Har själv 3 exakt sånna lampor du efterlyser. De blinkar i rött, vitt och blått. Man tror att hunden är en brottsplats! =D Finns på Arken, (vid biltema). Det finns oxå röda blinkande som syns jättebra. Har 2 sånna. De är inte särskilt dyra heller. Annars finns de säkert på Parva Zoo oxå. Kram!

Kommenterat - 2009-03-19 / 16:18:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: