Ökat tablett dosen idag

2008-11-08 / 09:00:59
Nu har jag fått öka till 54mg på concerttan.
Hoppas att jag inte kommer bli lika dålig som när jag precis börjat med dom.
Än så länge känner jag inte av något iaf.
Lite huvudvärk bara. Men det kan jag leva med bara jag slipper må illa och bli helt svag.
Vet inte hur hög dosen ska bli när höjningarna är klara. Vad som är en normal dos alltså.
Men de lär väl märkas.
Va och hämtade ut en hel hylla med tabletter igår. Trodde inte man fick ta ut så mycket på en gång.
Skulle gått på mycket över 2000kr, men så hade jag nått högkostnadsskydd så jag betalade 160 kr. Billigt och bra =)
Nästa gång skulle det tydligen vara helt gratis. Sånt gillar jag =)
Och eftersom man vet att jag kommer få äta tabletterna istortsett hela livet, så gör det väl inget att bunkra upp lite =)
Kommentarer!
Postat av: Tezz

Tur att högkostnads skydd finns, annars skulle man ju bli ruinerad!

Hoppas tabletter funkar bra nu utan massa jobbiga biverkningar!

KRAM Tezz

Kommenterat - 2008-11-10 / 08:20:35  | URL - http://mamtezz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: