Natti i stugorna!!

2008-11-04 / 23:48:04
Så sitter man hör igen då. Tisdagskväll.
Ligger i söngen och kommar på Scrubs nu, och innan det kommade vi på 40 dagar och 40 nätter, riktigt bra film. Efter det så tog vi oss lite mys =)
Nu jar Darlingen bestämmt sej för att somna.
Jag ska pecka lite till me datorn jag tror jag
Annars under dagen har det ju inte händt allt för mycket. Har ju vart hundvakt till Julia. Men hon är inte sp mycket att passa när hon bara vill ligga under täcket =)
M Hjälpte mej med hästarna idag. så ska ev jag passa deras katt i helgen näd dom åker bort.
Kan va kul att ha en liten kstt i husen nån dag =) Skulle faktiskt va kul att se hur mina äldre damer skulle reagera.. Men antar att det inte blir så, men jag har erbjudit mej iaf.
Sen har jag motgon och kvällsfodring i helgen. *suck*svårt att komma upp tidigt*

Johan ska ev iväg med sin bil på lördag och blir borta hela lördagen. Sen på söndagen ska ha ev hjälpa en kompis. Så jag får väl hitta på nå annat då anrat jag.
Skulle velat vart med till Linköping, men just nu ser det svårt ut tyvärr. Men de hinner ändra sej.
Det löser sej väl antar jag.
Tar det senare i ckeckan
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: