Lördag morgon

2008-11-01 / 07:40:37
God morgon.
Klockan är halv 8 på en lördag, och jag är vaken. Anledningen...? När jag ändå vaknade så kan jag väl lika gärna va uppe så blir jag piggare under dagen.
Älsklingen ligger dock brevid mej här och sover så sött.
Vi har väl inga direkta planer för dagen/helgen ännu, men vi har pratat lite om ÖB och IKEA. Får se hur det blir.
Om det är någolunda väder så ska jag försöka mej upp på Gino åxå. Men då ska det inte va så mycket frost som det är nu.. Räcker att med den halka av och slå ihjälsej risken som redan finns bara för jag ska upp på han.
Rätt säker på att jag kommer få veta at jag lever uppe på ryggen på han. KUL!
Ha en bra dag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: