Lördag morgon

2008-11-08 / 08:56:20
Morrn morrn!
Så var det lördag morgon igen då.
Annars brukar jag ju ha min darling att mysa med. Men han är i Linköping med sin bil, så jag får ligga här och mysa helt ensam.
Har ju hundarna som sällskap iaf.
Ska ha kvällsfodring i kväll och morgon fodring i morgon. Så jag tyckte att det är lika bra att jag stannar hemma om det skulle hända något i stallet.
Sen hade jag ingen hundvakt heller.
Får la bli med när han ska hämta bilen istället.

Fredagskvällen var lugn som vanligt. Vi käkade från VP och kollade på Idol.
Tycker dock att det var lite tråkigt tema igår så det var lite drygt.
Sen tror jag att vi kollade på en film här inne, men kommer inte ihåg vad, för jag somnade =)
Fick ju nya sömnisar igår, så jag blev rätt trött efter att inte ha sovit natten innan.
Men det va skönt att få sova ordentligt.
Kramar

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: