Lördag igen

2008-11-29 / 08:35:10
Veckorna går verkligen fort.
Efter att ha varit vaken nästan dygnet runt en vecka så har det varit lite skönt att sova av sej. Men idag vaknade jag av en dålig Pim och efter det somnade jag inte om.
Vad händer i helgen då?
Här blir det nog ganska lugnt. Ska in till stan och leta blinkande grejer till hundarnas koppel.
Sen blir det väl en tur upp till stallet åxå.
Annars tror jag inte vi har nå speciella planer.
Blir kanske en tur in till ikea för att köpa ljus... om jagh ar råd vill säga *rodnar*
Ska ev sänka dosen på tabletterna igen. Vet inte riktigt om jag vill fortsätta med att höja och sänka. Vill hitta en nivå som funkar och som jag mår bra på. Inte det lättaste tydligen =(

Återkommer senare.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: