Känner mej som en morgon tupp =)

2008-11-20 / 07:26:33
*kuckeliku klockan är 7*

*fniss*


God morgon!
Uppe med tuppen i hopp om att min livscykel ska ändras lite.
Sen att det inte finns ett smack att hitta på just nu är en annan sak. Men jag är iaf vaken och halvt uppe ur sängen.
Så om veterinären behagas att komma idag så är jag redo =).........heeeela dagen.
Funderar på att ta en tur till stallet och bara gå å små pyssla lite. Men vet inte om jag klarar med allt själv. Kroppen vill verkligen inte hålla som den ska.
Så får se under dagen om jag får med mej någon stöttepelare och sällskap, eller om jag åker själv och inte kommer hem överlevande =)

BEFALLNING TILL ÄLSKLING!!!!!
Nu sätter du på vinterdäcken på din bil idag så det inte händer dej något
Kommentarer!
Postat av: HaNNa

Hoppas på att veterinären kommer idag.











Jag har utmanat dig på min blogg.



Kram

Kommenterat - 2008-11-20 / 14:17:31  | URL - http://malumbub.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: