Gruppmötet gick bra

2008-11-04 / 08:47:37
God Morgon.
En sjukt trött jag sitter vid datorn. Men jag är envis åxå så jag vill inte somna. Vill hålla mina gå upp tidigare rutiner nu.
Mötet igår gick jätte bra, den nya tjejen var med så vi fick höra lite om hennes promlem och hur ho n lever med sitt hinder.
Givetvis blev det en massa andra prat åxå om allt annat. Och mycket kul har vi åxå.
Körde hem ena tjejen innan ja åkte hem. Men väl hemma var jag helt slut i huvudet.
Använder ju huvudet mer än vanligt på mötena så jag blir helt slut.
På kvällen satt vi och kollade på två hundprogram och vi är väl båda två inne på att vi ska göa förändringar.
Hoppas att vi kommer fram till vad som passar bäst in på våra hundar och att vi inte glömmer bort oss och inte blir koncikventa på samma saker. Det är ju det viktigaste.
Tycker att båda hundprogrammen är bra. Men tranarna va verkligen jätte olika. Men har nog samma träningstanke bara att den ena kanske är lite mer som mej i sättet.
Försöka jobba på ska vi göra iaf.
Sen kollade vi på film, men har vissa minnen av att vi somnade båda två. Jag kommer iaf inte ihåg vilken film vi började se på om vi ens började på någon.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: