Gino blev en valack =)

2008-11-21 / 12:55:34

Nu äntligen ha veterinären vart ut i stallet. Eller ja, han kom igår =)
Allt gick jätte bra. Men det blev lite fel på papret först bara. Så Gino blev en valack där en stund =)
Tur att jag såg det innan vetten åkte. Så han fick tillbaka sina kulor tillslut iaf =)
Fick då höra att jag har världens snällaste hingst =)
Kul att höra, men de känns som att vetten måste ha glömt hur han va sist han skulle behandla honom *fniss*
Skönt att han är besiktad nu iaf så man kan få iväg allt till holland så de blir klart någon gång.
Nu är det väl bara att få skor på Svarten så man kan börja träna honom och mej.
Funderar på att skicka iväg honom på träning till någon som har kunskap och mer energi än mej. Men frågan är om man klarar sej utan grabben ett tag.
Får se hur det blir. Finns en tjej som jag vill att han ska komma till. Men denna tjejen vet det väl inte själv =) Och jag vet inte om hon skulle vara någe sugen på detta.
Får se om jag tar modet att höra med henne.

Jumjum fick fram sin pyjamas igår. Och jag fick ett gott skratt när jag satt på den.
Han blir ju iaf varm över ryggen, men magen är det värre med. Skulle tagit bild på detta men hade ingen kamera med.
Fast det lär ju hinnas med för han lär ju inte gå ner i vikt på nån dag =)

Kommentarer!
Postat av: HaNNa

Om du känner att det skulle vara givande för både dig och Svarten (eftersom du då kanske kan dit sen och få träning du med, så att du är med i hans utveckling...? ) så tycker jag att det är jättebra att du har funderingarna. Ta modet och kontakta personen. peppmagdans

Kommenterat - 2008-11-30 / 10:41:32  | URL - http://malumbub.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: