Dator haveri igen =(

2008-11-06 / 15:47:11
Hejhopp!
Sitter här med darlingens dator igen.
Min nya dator har gett upp *suck*
Förra datorn jag hade fick ju vad jag då trodde var virus. Den bara tvärdog och det gick inte att få igång den igen. Men det gick ändå att gå in på felsäkert läga och spara det man ville ha kvar.
Nu verkar det som att den nya datorn har ungefär samma syndrom.
Men denna har nytt virusprogram och jag har inte fått någon varning av något slag (fick det på förra)
I måndags gjordes en ny virus sökning utan något dumt hittat.
Men igår morse satt jag här i min vanliga morgon stund. Och *poff* så stängde den av sej. Trodde strömsladden inte satt i ordentligt.
Men så va onekligen inte fallet.
Går inte att komma in på något felsäkert läge, så sakerna som är i den datorn stannar i den datorn *stortjuter*
Har under natten gjort någon form av backupp (ingen aning vad är Johan som pillar)
Hoppas att det av detta går att få igång den sen igen.
Vad kan vara felet?
Kan det vara någonting annat än ett virus?
Alla förslag och ideer mottages.

Tur att jag kan låna Darlingens dator lite iaf så jag inte blir helt sysslo lös.

Nu vet ni vad jag gör när jag inte är inne på bloggen och skriver så mycket iaf. Tappar lixom lusten med datorer lite.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Hej gumman!

Hur är det me dig? Hoppas allt är bra. Börjar de ordna upp sig för dig nu?

Kram

Kommenterat - 2008-11-06 / 17:47:13  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: