Bolltäcke?

2008-11-18 / 09:00:08
Hejsan på er!
Nu har jag vart sådär dålig på att skriva under veckan igen
Men nu är jag här igen iaf .
Har ju fortfarande inte fått fart på min dator utan har Johans i stället.
Suger verkligen att inte ha sin egen.

Igår var jag på gruppmötet igen, om man nu kan kalla de för gruppmöte. För jag var ensam där med dom som har hand om det. Men de gick bra ändå, fick lite egentid att få prata om bara mej
Då kom vi in lite på mina sömnproblem och att jag alltid känner så stor stress inom mej.
Dom lät mej få prova ett Bolltäcke.
Det fanns två varianter. Ett med lite mindre kulor i (som en sackosäck) och ett med lite större bollar i och lite mer tyngd.
Jag gillade verkligen att kurra in mej i det täcket och det känndes att det skulle kunna vara något som kan funka på mej.
Jag skulle kunna fått låna det ett tag för att känna efter. MEN tänkte jag, hur går det med hundarna och ett täcke fullt med bollar??
Så jag ville ju hem och kolla upp vad dom kostar och så innan. Inge kul om dom har isönder något som man inte kan betala för.
Sagt och gjort, priset är uppkollat och lite skeptisk är jag ju till att låna det nu.
Men jag vill ju verkligen ha ett åxå.
Någon som har eller har provat ett sådant täcke? Eller vet hur man kan få tag på ett som inte blir så skrämmande dyrt?
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: