Vad gör jag vaken såhär tidigt??

2008-05-30 / 07:35:16
Har legat vaken sen Jogan åkte till jobbet för 40 min sen. Kan inte somna om. Så då kan jag  väl skriva här lite igen då.
Johan vaknade kvart i 7 i morse och börjar 7. Undrar om han kom i tid =)
Jädrar va skönt att de är helg igen. Så han är ledig och bara är lugnt och skönt.
Så ska vi ju in på shoppingrunda i morgon åxå. Även om jag kanske inte köper någonting så är de iaf kul att komma utanför detta nedrans huset.
Får se om Z och E kan vilja ha tid till att komma hit och grilla lite kanske.
Tror de va denna helgen som dom skulle börja gräva uppe i stallet. Så man får väl åka dit och se hur de blir.
Idag har jag på schemat
*klippa gräs
*städa
*vakna till liv och bli människa
*slänga ris
*vattna häcken
*åka iväg med sadlarna till grums
*stallet
*pussa på älskling
Undrar hur många av grejerna som blir gjorda.

Men först tror jag att ja ska försöka att sova en stund till. Annars kommer jag typ bli tvär trött vid middag och somna då i stället. Och då kan jag absolut inte sova i natt.
Hoppas du inte kom allt för sent älskling!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: