Torsdag morgon

2008-05-22 / 11:19:21
Hejsan hoppsan!
Då va de torsdag då. Ska om några timmar sätta mej i bilen och tuffa till skövde. Har inte riktigt någon aning om åt vilket håll jag ska, men de löser sej väl.
Har ju mamma med mej på vägen dit iaf.
Värre när jag ska hem och de är mörkt ute.

Ska väl snart bege mej till hästarna så att jag hinner fixa till åt dom innan jag åker. Så passar jag på att motionera hundarna när jag är där. Dom ska ju med och ligga i bilen så de kan va skönt för dom att ha blivit av med lite energi innan =)
Johan är framme nu och sitter å lär sej nya saker. Eller så sover han =) misstänker att han va lite trött när dom kom fram.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag åker.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: