Torsdag kväll

2008-05-15 / 23:57:03
Tjenare!
Under dagen idag har de inte hänt allt för mycket. Kört några tvättmaskiner och härjat lite med hundarna. Har vart hästledig så inte ens i stallet har jag varit =)
PÅ em kom Johan hit och vi åkte in till Dunkan för att köpa lite glass. Väl inne i stan va de ju värsta röjjet med folk överallt. De visade sej vara tjejlunken? milen? ja nånting med en massa kärrger som skuttade runt i hela stan iaf =)
Så vi gled runt där några varv och glassade i Gôlfen =)

Sen när vi kom hem la vi oss och kollade på Bee movie.

Har fått nya sömnisar nu så de är skönt att kunna sova ordentligt efter att ha vart vaken hur länge som hellst.


Vill tacka Mona som fick mej till att starta denna bloggen åxå, allt är din förtjänst bruden =)
Får att bli en fika någon dag när båda har tid. Du verkar vara en helmysig tjej. =)

Nu har Johan åkt hem till sej och de är helt tomt här *suck* Tur att de snart är helg så att vi hinner ses lite mer. Får se va vi hittar på under helgen. Men som de ser ut än så länge så blir de nog ganska så lugnt. Ev en tur till Linköping eller va de hette.
Ska försöka motionera JumJum i helgen åxå så han kommer igång efter sin skada. Tur att allt gick så bra som de gick med grabben min.
Lägger in en länk till min bixbox här ifall någon vill se =)
http://www.verrdogan82.pixbox.se

Där inne finns bilder på mej och alla mina djur och mina nära och kära då förstås.
Har även en hemsida som jag för tillfället inte gjort något med. Men den kommer att fixas iordning så snart jag orkar =)
http://www.freewebs.com/myblackpearlgino/

Får se va jag ska sysselsätta mej med i morgon. Ska försöka att röva mej upp i tid så jag får nå vettigt gjort under dagen. Skulle behöva iväg med några sadlar som jag ska sälja till grums. Sen rida minst en häst och sen hem och fortsätta å tvätta. Helt sjukt va kläder man har =)
Här kommer en bild på mej och Jumjum. Första turen efter skadan. Skönt att han inte blev sämre an va han blev.
image7
Alla mina andra bilder ligger i den externa. men jag ska fixa in fler bilder här senare.

Men jag har några busbilder på mej och Johan dock =)
image8
Johan är alltså min underbara pojkvän. Den goaste tönten som finns ;) Du är min prisn =)
Hoppas att de går bättre för mej denna gången *suck*
Vi har iaf grymt kul ihop, båda är lika knäppisar och vi gör mer saker på den månaden vi treäffats än va jag tidigare gjort på flera år. Är så himla kul att vara ute och glida omkring och va på bilträffar än att bara sitta hemma å uggla.
Han har fått igång mej lite mer och de är jag tacksam för. Tack min Prins♥


Nu ska jag väl snart ta å gå å lågga mej oc se nån film eller nått .

Kram kram♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

Tack, vad gulligt sagt =)
hoppas allt är bra.Kram =)

Kommenterat - 2008-05-16 / 00:11:56  | URL - http://www.monaalsuntfi.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: