Tjoho!

2008-05-26 / 16:12:59
Sitter här å väntar på att Johan ska höra av sej så jag kan åka till kil. Tänkte att jag kunde roa mej med att skriva lite under tiden.
Vart ute och kört golfen för första gången nu. Höll på att bryta nacken av mej då jag inte hade nån vidare koll på motoriken till att släppa koplingen och gasa på samma gång.
Höll på att köra över en katt och en ekorre i samma smäll åxå  så nu vet vi att bromsarna funkar.
Mamma har vart här en stund och roat mej åxå. Eller slitit ut mej om man vill kalla de för det Har krattat lite på framsidan så vi snart ska kunna så nytt gräs där. Sen så bjöd hon på mat och erbjöd sej att ta hästarna på hemvägen. Ett erbjudande man inte kunde tacka nej till.
Blir alltid lika trött när man haft någon av paranteserna här. och då ska vi inte ens tala om va sliten man blir av att ha båda här samtidigt. *pust*

Känns som att de ska bli värsta åskvädret, får typ ingen luft och de är så där jobbigt klibbigt varmt. Bra om de regnar iaf så jag slipper vattna häcken. För den nedrans komunen har ju inte satt igång utevattnet så man får ju ränna med 1411 vattenkannor innan man hunnit igenom hela häcken. Jobbigt som attan. *dansar regn dansen*

Har läst ganska mycket i min braiga bok idag åxå. Odd Thomas heter den. Grymt bra faktiskt. Jag brukar ju inte va så mycket för att läsa annars då jag inte har tålamod att sitta still såpass länge och tröttnar väldigt fort. Men denna boken har jag lyckats komma riktigt långt i. Fick ytterligare en bok med samma författare med posten idag. Dean Koontz. Har läst en bok med honom tidigare åxå och han gör bra och spännande halvrysar böcker vilket passar mej väldigt bra.
Nu ska jag se om Darlingen snart hör av sej.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: