*suck* Söndag kväll

2008-05-18 / 23:57:41
Hejsan hoppsan!
S¨va de söndag kväll igen då.
Har haft lite annat för mej under helgen så de har inte blivit att jag skrivit något. Sorry.
Igår under dagen så va jag uppe i stallet. Gino visade lite kolik tendenser. Stampade med frambenen i backen slängde med huvudet och sprakade mot magen. Men visade inga tecken på att vara dålig sedan när jag va upp och kollade till honom. Funderar dock på om han har fått tillbaka sitt kli i kroppen =/

Lördagskvällen spenderade jag och Johan hemma hos Zandra och Erik. Käkade nachos och såg på en film.
Fast innan det så va grabbarna uppe på taket och bänglade med parabolen för att kanalerna skulle funka. Dom lyckade inte *fniss* Sen drog jag ur sladden och *poff* så funkade allt =D

Idag har vi åxå vart i stallet för att kolla till kusarna och för att kolla om Äsabäsa fått några lamm. Men inga lamm i sikte ännu. =(
Sen hade vi med oss Samira och Erik in till BK och käkade lite.
Under kvällen har vi kikat på film och slappat järnet.

Vart värsta skumma vädret åxå i helgen jue. Snö lixom?? De ska ju va sommar nu. Tur att de försvann lika fort som de kom iaf.

Usch på tisdag ska jag på återkopplingssamtal med alla läkare *nervös* Vet inte om jag vill ha svaret på vad som är fel men ändå är de ju skönt att veta va som händer i min hjärna.
Sen på onsdagen ska jag och borra *ännu mer nervös*
Och inte nog med att jag ska va med om dissa dumma sakerna, Darling ska åka på kurs åxå och va borta torsdag till fredag *gråter*
För att inte sitta och va helt ensam hemma under torsdagen har jag erbjudit mej att åka till skövde och hämta pappas bil. Får väl se om jag hittar hem igen eller inte.

Har kommit på att Harry har en ny fix idé när jag lämnar hundarna ensamma hemma. Han hämtar mina tofflor och lägger dom i vardagsrums fönstret. Inte bara en av dom utan båda. Och detta har hänt två gånger nu. Är de normalt beteende hos en hund som inte är mycket större än tofflerna själv?
Här har ni en bonusbild på Harry!
image10
Och på Pimpen
image11
och givetvis på Lukas
image12
Bilderna är tagna av Erik Nygren
www.eriknygren.com

Nu ska jag ta å gå ut å kissa kvällen med odjuren sen se en film och förhoppningsvis somna inom en snar framtid.
Föresten, jag letar fortfarande efter en ny design till bloggen om någon vill hjälpa mej *blink blink* =)

God natt till alla som läser!!!
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

Svar: Helgen har varit bra, vilat upp mig hela helgen inför nya hårda tag denna vecka! :)
Hur har din helg varit?
Kram

Kommenterat - 2008-05-19 / 15:22:01  | URL - http://www.monaalsuntfi.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: