söndagen

2008-05-25 / 14:39:20
Hej hopp!!
Här ligger vi i sängen och har värsta slappar dagen med tv spel =)
Va i sunne igår och kryssade lite. Men dom som va med skulle ju stanna 700 gånger i timmen så vi hann aldrig åka nå värre länge där =) Nykter va man ju åxå. Senare åkte vi i hämtade Pim och Harry och sen in till stan en snabbis. Men där hände de inte allt för mycket så vi åkte hem och la oss och kollade på Horton i stället.

Kommit värsta långt nu när små hundarna får åka med i audin *fniss* Min lilla prins som får stå ut med mej och mina djur.
Han är dock lite lessen i ögat nu. För de är en mås av största sort som bajsat på golfen =) mohahaha!! så skitig som bilen hans är nu har den nog aldrig varit någonsin. Jag har nog dålig inverkan tror jag hihi

Sen ska vi åka in till stan och käka lite och åka upp till hästarna och klappa lite på dom. Sen är de ju söndag så Johan ska ju jobba i morgon, så jag antar att han åker hem till sej i kväll .

Nu ska vi väl fortsätta spela lite, lika bra att passa på innan vi mördat de stackars spelet.
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: