Snart är Darlingen hemma!!!!

2008-05-23 / 19:20:07
Nu är de städat och fixat här hemma så nu kan darling komma hem när han vill =)
Sitter här och roar mej med att spela spel inne på King. Massa beroendeframkallande.
I morgon bitti åker vi till Linköping. Blir en jädrans massa bilkörning denna veckan.
Värst är de ju för Johan som åkt idag åxå och komemr hem sent. Men vi får ju iaf spendera en massa tid ihop.
Har inte hört nå mer från stallet så de har nog inte blivit några fler lamm. Resten komemr väl i morgon när jag är borta antar jag.

Får se om de blir nå kalas i morgon. Beror på om Z och E kommer eller inte. Annars får vi väl ta oss ett eget litet kalas =9 Lär väl vara trötta båda två efter resan, men eftersom vi åker tidigt så kommer vi ju hem tidigt.
Fina bilen som vi hämtar i morgon =)
 
 Gillar ju förståss gôlfen mer men denna är ju lite fin den åxå *fniss*

 Får väl se om jag lyckas ta nån nummerplåt i morgon nu när jag inte tagit någon på flera dagar. Är inte i form direkt. Tog ju många där på bara några dagar. =)
 Mycket man har och roa sej med som ni hör.
Nen u ska jag ta och tända lite ljus och göra de lite mysigt.
 Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Mona

Nu drar ja till turkiet :)

Ha de bra hemma i sverige, ni ser ut att ha tur me vädret iallafall :)

Kram

Kommenterat - 2008-05-24 / 07:44:41  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: