Skövde resan

2008-05-22 / 22:26:22
Så va man hemma igen då. Helt slut efter att ha kört fram och tillbaka till skövde. Kanske inte är så super duper lång, men för mitt psyke så tar de ganska hårt av att köra bil så länge. Tur att man har farthållare så jag slapp hålla in gasen hela vägen iaf =)
 Denna va de vi skulle hämta, fast vi fick ta pappas andra bil hem för han ville ha den nya själv

Tror typ de är en skoda praktik eller nått.
På vägen hem satt jag å sjöng för mej själv och va krafigt uttråkad och den enda jag hade att prata med va denna.

Han sa inte så mycket men han va en jävel på att lyssna *asg*
Dom stackars hundarna va ju med så dom har väl skavsår i öronen nu efter min fina sång.
Jag hittade iaf vägen och körde inte vilse. Lite små stolt över mej själv faktisk.
Jag är ju värsta mesen och vågar typ inte köra nånstans. Men nu har jag ett ställe till på kartan som jag hittar till.=) Ja är faan inte bet jag inte *fniss*
Här är hundarna ute och rör lite på sej uppe i.... ja vart tusan vi nu va i skövde...pappas jobb, långt nere i ett grustag/berg.


Lukas lika glad som alltid över att ha hittat en pinne. Denna låg väl på 2½ meter ungefär.

Pimpen och Harry sitter och väntar på att vi ska åka hem igen så dom får krypa under täcket och sova.
Fick som sagt lite tråkigt på hemvägen så jag började roa mej med att ta lite bilder på den fina solen som gick ner. Tyvärr blev de bara två som de gick å se va de va på.
 
De är alltså en väg en sol och ett fält på bilderna =)
Mäster fotografen med skit mobil kamera.

Under tiden som jag vart borta så har Vidundret (ett får) fått lamm uppe i stallet. Givetvis missade ju jag detta så nu mobbar Zandra mej för att hon har blivit mormor och inte jag *sur*
Bara för de så får väl inte mitt får Majsan nå bäbisar.
Ska upp å ta bilder på de lilla livet i morgon iaf. Erik hade de fina förslaget att de skulle hete Vitundret bara för de va vitt. Får väl se om frugan hans går med på detta =)

Saknar Johan massa åxå. Men nu är de ju bara natten och dagen i morgon tills han kommer hem iaf. Hoppas att han tok skyndar sej hem. Fast inte för fort så han kör av vägen förstås.
Men han måste ju komma hem innan jag somnar iaf. Så vi hinner ta de där månadsmyset i morgon när de inte blev idag. Skulle hellst vilja att han va hemma nu och kunde ligga här och se på film med lilla mej som ligger här helt ensam nu.

Tror jag såg min gamla PSB i skövde åxå. Min gamla BMW cab alltså, hann inte riktigt se plåtarna på den men de va grymt lika iaf.
För övrigt har jag inte tagit en enda nummerplåt under hela resan. Dåligt som tusan. Så jag ligger fortfarande kvar på 015. Så om någon har 016 så kan ni ju se till att åka förbi mej =)
Ne nu är jag att bra hungrig. Bara ätit en micro pizza och skräpmat från Dunkan idag. Så jag får nog ta å fixa mej något att äta, sen lägga mej och se på en film och förmodligen somna snart. Zandra skulle ringa och väcka mej till möran så vi skulle till stallet samtidigt innan hon börjar jobba. Hoppas hon inte vaknar allt för tidigt bara.

Natti natti på er alla!!
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Tezz

hej igen=) va kul att du hittade min blogg med :-) va bra att jag får ha din blogg under favvisar!glad Kram kram

Kommenterat - 2008-05-22 / 23:10:35  | URL - http://3ez.blogspot.com
Postat av: Mona

Vilka söta hundar :)

Kommenterat - 2008-05-23 / 12:46:32  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: