På väg hem i audin

2008-05-24 / 11:54:17
Hejsan. Nu sitter jag i bilen på väg hem från linköping. Får se om de funkar när man skriver från mobileo. Tufft om de gör de iaf :) inge farligt drygt att åka bil så långt. Men jag sov mycket på ner vägen. Nu får ja väl hålla mej vaken så johan får lite sällskap. I kväll ser de ut som att vi ska till sunne och glida lite. Hoppas zandra och erik vill bli med åxå. Kul och komma ut lite. Nu nobbar johan mej att jag är liten och behöver barnstol i bilen bara för att jag inte ser ut i fram rutan. Elaka lilla tönt :) de är rätt fint här borti där vi är nu. Fint landskap och fint väder. Vet inte vart vi är men vi har ju inte kommit allt för långt än. Lilleberg stöd de på en skyllt här nu. Så där är vi nog :-) ne nu ska jag sluta att bara svammla och va lite social i stället. Ville bara se om detta funkade och de verkar de ju göra. Kramar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: