Nu funkar allt som de ska igen..

2008-05-29 / 22:34:57
Heej heej!
Så va man här igen då.
Sitter ytterligare en kväll och spelar nintendo. =)
Har väl inte gjort så mycket vettigt under dagen som vanligt. Men mamma va här en sväng förut så vi lockade ut lite va vi behöver göra på gården inom en snar framtid. Finns ju lite att stå i onekligen.
Pimpen fyller ju år idag åxå så jag har bjussat hundarna på varsit pizza ben och en köttbulle var.
På kvällskvisten kom Darling hit och vi har vart å handlat lite godis, dricka och vindruvor. Sen efter de har vi typ bara suttit i sängen och spelat. Låter som vi är värsta spelnördarna =D
Darling har ju gjort värsta grejen idag åxå...öppnat en chipspåse uppåned. De hade han tydligen aldrig gjort innan så han tyckte de va värsta grejen. Lilla pucko ♥
 
 Har inte vart hos hästarna idag heller, men jag vet ju att dom har de bra med Carola så jag är inte så orolig. Ska försöka fjäska upp mamma med mej i morgon så hon kanske kan fixa lite i stallet medans jag skrittar ut på Jumjum lite. Tror de kan va lite skönt för mej att komma ut även om jag behöver en fet spark i röven innan jag kommer iväg. Men när jag väl är ute ur huset brukar allt gå lite lättare.
Och jag brukar va rätt nöjd med mej själv när jag väl fått nå gjort.

Nu ska jag fortsätta mysa med Johan sen blir de väl att krypa under täcket och mysa lite till.
Ha de så gott!!
Kramiz♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: