Nedrans onsdagskväll...

2008-05-21 / 22:42:25
Så va denna nedrans kvällen här då. Och Johan har nu åkt hem. Nu kommer vi inte ses på massa länge och för mej med separations ångest är detta vääldigt jobbigt  Får typ panik...
Hoppas att dom här dagarna går fort och att han snart är hemma igen så jag kan må bra igen. Vill ha han nära hela tiden jue.
Tur att jag åxå ska ut och åka i morgon så jag iaf håller mej sysselsatt några timmar. Men vad ska jag göra resten av tiden?? Vet jag låter helt hysterisk, men jag tycker verkligen sånthär är super jobbig och jag får kraftig ångest. Detta ville jag ju gicetvis inte visa honom, men han kommer få förklaringen när han kommer hem och läser detta.
Inte nog med detta att han åker, han åker på vår månadsdag åxå  Den dagen ska man ju mysa extre mycket på jue.

Jaja, nu ska vi inte gräva ner oss i detta, helgen är snart här och då blir de kalas. Vet inte om vi bara blir ett gäng här hemma eller om vi beger oss till sunne för kolsnäs öppnar tydligen denna helgen. Får se hur de blir. Fylla bler de helt klart iaf  Fast under dagen på lörgan så ska jag å min lilla Tönt till Linköping och hämta hem hans bil. Så jag kan ju nästan börja grogga direkt på morgonen
Får väl se om vi lyckas få med oss Z och E ut på nå äventus. Annars är de ju snart Bugrun och sen High Chapparall träffen så vi har ju li´te kalas inplanerat.  Hur som hellst ska de väl bli kalas i helgen även om de bara blir här hemma. Då kan ju hundarna vara med iaf och de är en fördel.
Mamma hade vart och tagit hand om mina hästar idag. Och hon tyckte att såret såg ok ut på Gino. De såg torrt ut iaf. Hoppas bara att inga flugor beslutar sej för att bygga bo inne i såret, de vill vi inte

Jag får väl kolla till det i morgon onnan jag åker till skövde. Ska försöja hinna rida Jumjum innan jag åker åxå hade jag tänkt. Får väl se när damen behagas att kliva upp ur sängen
Ne nu blir de väl till att krypa ner i sängen och sakna min Johan  Vill ju att han ska vara här jue. Saknar honom redan hur mycket som hellst och han har precis åkt..
Hinner nog skriva lite i morgon åxå innan jag åker.
Bonusbild på mej!

Gansak så gammal bild dock, men de är jag iaf

Ne film och sängen va de ja.
Natti natti
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: