Natten är här----- Johan jag älskar dej!

2008-05-30 / 00:58:34
Älsklingen ligger och sover´medans jag kigger och kollar på The Holliday, Älskar den filmen. Den är så hilmla mysig.
Snarkar väldigt brevid meh här =) Men han är go ändå min lilla tönt =)
Älskar honom över allt annat på denna jord och hoppas att jag kommer att få ha kver honom för evigt. Vill bygga sy mycket mer på de vi har, men nu är resten upp till honom,
Han vet iaf att han betyder allt för mej och att jag intte skulle vara någonting utan honom, Han är mitt allt. Ocg min alldeles egna lille Tönt =)
Men en tönt kan bara bli älskad av en annan tönt, så även jag är ne liten tönt =)

Johan du är verklihen de bästa som häny mej, du är mitt allt och utan dej skulle jag inte ens gå  upp ur sängen på morgonrn. Du gör mej alltid så glad när jag ser dej och jag trivs så bra ihop med dej. Vill bli din för alltid. Du vet va jag snackar om. >Men de tar du den tiden du behöver innan de blir nå med det.. Men jag skulle järna vilja bli din efen lilla tös om du förstpår va jag menar.
Svammlar ju rätt gött nu åxå när jag tagit sömnisar. Men jag tror du förstår ändå va jag menar. Hoppas jag iag
 
 Älskar verkligen dej jätte mycket gubben och vill att de sja vara vi. Hoppas du känner likadant..Hoppas att de alltid kommer att bli vi två å att det inte ändras på något dumt vis.

Jädrar va han snarkar här då *fniss*
Och jag kan inte sova som vanligt. Vill åxå vara trött och sliten.
Ska väl ta en film till sen försöka sova lite så jag kommer upp i någolunda tid.
Ne sängen va de ja,
Natti Natti!!!
Sov så gott!!
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: