Lillemans hemkommst..

2008-05-19 / 22:27:59

Nu har då Lilleman kommit tillbaka till stallet. Vi va massa pers i stallet för att se till att han inte skulle rymma de första han gjorde. Med Lilleman va de inga problem alls.
MEN min kära Gino stöp som en gris på hölådan i hagen och lyckades att skära upp sej mellan frambenen =S min vanliga tur. Glipade ganske fett och blödde, hela mulen va nerblodad på han efter att han försökt att torka sej. Som tur va fick jag ut veterinären fort så vi fick de kollat inom 40 min. Och som tur va så behövdes de inte sys. Annars hade ju de hört till min vanliga otur.
Så i morgon blir de till att hämta ut penicilin till Gino...igen. Borde få vip kort på han.
Hur som hellst så gick ju allt bra med Lilleman iaf =)
Lite bilder.
    

Sen har vi Ginosens fina sår =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: