Kvällen är här

2008-05-28 / 00:18:47
Så va de kvällen/natten igen då. Johan har precis åkt hem. Vi har kollat på film. Wild roomies. Komedi. lite små rolig men ändå lite tragisk på nå vis. Men den va sevärd iaf.
Innan de så grillade vi korv på engångsgrill, och visst ska man inte behöva tändvätska för att tända en sån?? Men de har vi behövt två gånger nu. Måste va grillen de är fel på för de kan ju knappast va fel på grillarna
De va iaf gott med mat och lite dricka.
Har hittat en fin sele till Harry som jag tror kan funka. En sele/tröja som är mjuk och skön. Borde ju bli bättre iaf så han får lite luft. Men så hatar han ju att ha kläder på sej så han blir väl förlamad när man sätter på den. Ska in å pröva en i veckan iaf tänkte jag. Han kanske kan krypa ur den och de vill vi ju inte.
Sen ska jag och Johan till IKEA och fixa lite nya kuddar och täcken och annat smått å gott i helgen. Då ska jag passa på att fixa pressenten till honom när vi är i stan. Hoppas att han kommer att uppskatta den lite iaf. Får väl fixa nå mer än den saken åxå till honom. Sen har ju Harry å Pim fixat en sak till han åxå

Grannens hund va här på besök förut åxå. våldgästade oss kan man åxå kalla de.Först sprang han över min nya häck sen över min krattade jord där jag ska så gräs. Och smack så rev han staketet och in till mina hundar. Blev inge värre skader iaf.
Pimpen moppsade sej ju givetvis, men inte så konstigt när en främmande hund kommer in på hans teritorium. Men vi fick ut han och inte blev de några skador heller.  Mer än att jag får laga staketet då förstås.

Jag har kört en maskin med tvätt idag åxå. Men de tar ju aldrig slut på tvätt. Har på tok för mycket kläder. 4 IKEA kassar fyllda med kläder och de är inte ens hälften av de jag äger. Tänk om man kunde tvätta oftare i stället så slapp de bli såhär.
Måste ju ha kläder med mej till Bugrun jue.
Sen måste vi ju hitta nå tält att sova i där åxå, för de är de ingen av oss som har något. Och de blirnog jobbigt att sova två i golfen tror jag. fast jag kommer nog inte kunna sova nå i vare sej tält eller bil om jag känner mej själv rätt. Så för mej blir de till att supa dag som natt sen däcka när jag väl kommit hem

Sen efter den helgen måste jag ta de lugnt ett tag om jag inte ska krimera. Då ska jag ju börja med nya tabletter åxå.
Känns lite jobbigt att åter igen komma in på en ny sort faktiskt, för jag vet ju hur dåligt jag mår när jag börjar med dom nya. Kommer förmodligen bara ligga i sängen och dra ett täcke över huvudet för att jag mår så kasst. Man mår illa, ändrar sej i humöret upp och ner hela tiden.
Hoppas verkligen johan kommer att stå ut med mej. Vill inte missta honom av en sån skitsak som nya tabletter. Men jag har iaf försökt att få honom att känna sej insatt i hur de kan bli, eller hur jag kan bli men att de går över bara dom stabilicerar sej lite. Men de blir förhoppningsvis bra tillslut. Nu är jag ju på rätt väg medicinskt sett iaf.
Johan är ju mitt allt så honom vill jag inte förlora ju. Hoppas att han kommer ha förståelse och de vet jag att han kommer att ha åxå för han älskar mej så mycket♥

Nu ska jag lägga mej och kika på lite film och slappna av lite innan jag ska försöka sova
I morgon ska hundarna badas och sen ska tvättmaskinen gå utav bara tusan =)
Måste ju passa på att göra lite här hemma när jag inte behöver till hästarna.

På kvällen blir de grillad fläskfilé och potatis sallad. Mumma!!! längtar redan. Och sedan umgås med Älsklinge hela kvällen och natten, för han ska sova här i morgon.
Så efter maten tar vi väl lite glass till efterätt *fniss*

Nu ska jag leta film =)
Natti natti!!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: