Kunde ha mått bättre

2008-05-27 / 13:21:15
Idag är en såndär dum dag då jag bara mår blää. Mår illa och är yr och orkar knappt med mej själv.
Goa snälla Monica har lovat att hjälpa mej med hästarna. Dom i stallet är änglar som hjälper mej så mycket.
Så nu ska jag bara ta de lugnt resten av dagen och försöka att piggna till lite.
Va iväg till coop och köpte mej lite att äta på så nu ska jag lägga mej ute på gräset och läsa lite och käka muffins.
Tur att jag får tfäffa Johan i kväll så att jag får lite bättre saker i tankarna.
Carola ska hjälpa mej med hästarna onsdag och torsdag. Så nu ska jag passa på att ta de lugnt dom här dagarna och inte härja runt massa.
Har väl kanske gjort lite för mycket den senaste tiden och då får jag alltid ett bakslag ett par dagar efteråt.
Måste ju piggna till innan nästa vecka iaf som kommer att vara massa häktiskt med många järn i luften/elden... ja va de nu heter.
Psykmöten, återkopplingssamtal, Johan fyller år och sen på fredagen bär de av till Bugrun och kommer hem på söndagen. De är lite av vad som händer till veckan. Alla dagar uppbokade utom torsdagen. Blir trött bara jag tänker på de *pust* Men men, de är dumt att stressa upp sej i förtid. Då blir de väl bara ännu värre.
Kommer förmodligen få nya tabletter till veckan åxå, men dom tror jag att jag väntar med att ta tills jag vart på Bugrun eftersom jag inte vet hur jag kommer att reagera på dom. Inge kul att må helt piss när man är så långt hemifrån.
Hundarna ska jag klara mej utan hela den helgen åxå Har aldrig vart utan dom mer än en dag. Kommer sakna massa med min separationsångest. Och då ska vi inte tala om va Pimpen kommer att sakna mej, han kommer att sörja hela helgen han. Kanske är bra för oss båda att vara utan varann ett tag.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mej ut i gräset och solen.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: