kopplongs helvete!

2008-05-29 / 13:57:37
Hejsan. Mitt internet på datorn funkar inte så jag sätter mej och skriver lite här på mobilen i stället. Har så himla tråkigt så de går inte att beskriva. Pimpen fyller ju år idag åxå och jag hade tänkt att pilla till ett litet inlägg för honom med bilder och grejer. Men nej då. Så blev de inte. Och hur man lägger in bilder genom mobilen har jag ingen aning om. Så jag får väl se om de funkar bättre senare under dagen. Helt störande när man får allt man skriver i en lång text utan enter när man skriver på mobilen bara. Ska ta och gå ut och sätta mej i solen tänkte jag. Och då kan jag ju ta med er ut :) helt jätte bra. Tyvärr är ni ju inte så många som läser detta då förstås de är lite synd. Vet inte hur man ska få fler läsare. Vet iaf några få som är flitiga läsare och er tackar jag så jätte mycket för det. Saknar min gubbe åxå. Men han slutar ju snart och kommer hit då. Han va helt duktig i morse och kom i tid till jobbet när han sov här. Så han måste nog sova här jämt :) ne nu ska ja gå å ge hundarna ett varsitt ben sen gå ut å lägga mej och läsa. Kram på er
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: