JumJum före och efter skadan..

2008-05-22 / 11:54:04
Eftersom jag inte skulle åka än på länge så roar jag mej med att sätta ut lite bilder på Jumjum hur han såh ut innan han blev sönder riden (lång historia om en skötare) och hur han nu ser ut nu efter en låång vila av smärta å krångel.
Hoppas att ni komemr kunna följa honom och se när han bygger på sej igen.
 Såhär såg han ut innan skadan
 
   
 
 Här är bilder från dagen efter det dumma hände. Jag har inskaffat ett B.O.T täcke till honom som han stor trivs med. Han står å smaskar och tuggar och njuter av det.

och en bild där han verkligen visar va ont han har i hela kroppen. De knackar i hela han i varje steg han tar.

Nu ska vi se då om jag kan hitta lite bilder under tiden som han blivit bättre och bättre.
Såhär såg han ut några månader efter. Har piggnat till ganska ordentligt =)

Bilder från första ridturen efter att han skadades. Satt mest på honom för att känne hur han kändes. Och börjde honom lite för att han skulle få mjuka upp den stela kroppen.

  

Så de va den lilla berättelsen de. ska uppdatera så fort jag kommit någon vart med honom. Jag tar de ganska lugnt så jag är säker på att han är kry innan han börjas arbeta hårdare igen. Nu är de ju sommar åxå så de kan va skönt för han att bara gå å skrota lite.
Jumjum är min ögonsten så jag är verkligen glad över att de gick så bra som de gick med honom. När vi hittade honom trodde jag aldrig att de skulle gå att få ordning på honom igen. Och dagen efter trodde jag aldrig at tde skulle gå att rida honom igen.
Är så skönt att han börjar bli bättre. Hela min värld hade rasat utan min Prins.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Tezz

Men oj.. vad har hänt honom? Tur att han är på bättringsvägen, han är så fin!

Kommenterat - 2008-05-22 / 14:20:20  | URL - http://3ez.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: