Jag och mejsjälv =)

2008-05-15 / 12:26:07
Vet inte om man kanske skulle ta å berätta lite om sej själv.
Är 26 årig tös från värmlands skogarna.
Bor i stor villa med mina 3 hundar och 4 katter.
Sen har jag två kusar åxå. En frieser hingst på 6 år och ett varmblod på 13 år.
Så jag är verkligen en djurmänniska.
Jobbar i matbutik men går nu hemma och är sjukskriven.

ska se om jag kan få in lite bilder på mej och mina djur =)
image2
Jag och min ena ögonsten Pimpen (Mr Pimp) Pimpen är en dvärgpischer av den lite större modellen. Älskar och avgudar mej men har svårt med andra. Pim är 2år

image3

Harry Barrymeter, de lilla freaket i huset =) Även Harry är en dvärgpiscger fast av den mindre modellen, tror han slutade att utvecklas i 4 månaders åldern eller nått *asg* Är nu ett år.

image4

Och en nyklippt Lukas =) Ett stort fån som älskar allt och alla. Lukas är en Flatte (flatcoated retriever.  Haft honom sen han var 3 år nu är han 9.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: