Hur ändrar man design?

2008-05-15 / 15:02:00
Sitter här å klurar på hur jag ska kunna snygga till bloggen lite. Men jag har verkligen inte den blekaste aning om hur man gör. Tips?
Har hittat nån snygg men hur tusan gör jag för att få den att hamna här *grubblar*
Om någon teknisk människa ser detta får ni gärna tipsa mej =)

Återkommer med hur dagen ha varit i kväll när dagen är slut =)

Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Andie

Tack för besöket. Tja det här med bloggdesign kan verkligen vara knepigt. Själv har jag ju bloggagratis.se och där finns det inställningar men jag anar att även detta finns på blogg.se det bord om jag tror rätt finnas under inställningar och där borde det även finnas templets. Du kan gå in på www.muppmulle.blogg.se och kolla hon har skrivit en heldel om hur man byter blogg design på blogg.se Jag önskar dig lycka till.

Kommenterat - 2008-05-15 / 17:21:15  | URL - http://www.andie.bloggagratis.se
Postat av: mona

det är så jäkla svårt.. har provat på fleragånger själv men aldrig fattat hur det går till... ja fråga en tjej som hjälpte mig.. kram =)

Kommenterat - 2008-05-15 / 17:53:19  | URL - http://www.monaalsuntfi.blogg.se
Postat av: Andie

Nu har jag äntligen hittat en ny design till min blogg du kan ju gå in och kolla! Och jag ser ju att du har fixat lite på din också. Ser bra ut måste jag säga!

Kommenterat - 2008-05-17 / 14:12:43  | URL - http://www.andie.bloggagratis.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: