Hundarnas första dopp i plurret..

2008-05-31 / 22:04:24
Hallo!
Haft värsta fullt upp dagen idag. Och på em va vi och badade med hundarna. Första doppet för iår och för Harry va de första någonsin. Harry har många fel och vi har idag hittat ytterligare ett. Han kan inte simma. Har nog inte skrattat så mycket på länge som när han kanstar sej i efter Lukas, med värsta magplasket och sen bara simmar med frambenen.
Han kämpade verkligen järnet. Men bakdelen bara sjönk så man såg typ bara lite av näsan när han stod där och trampade vatten.

Men vi har inte bara badat med hundar under dagen. Vi har vart in till stan åxå. Först på IKEA och köpte nya  kuddar och lite doftljus. Sen va vi in på Bergvik och strosade runt lite. Jag köpte mej ett par nya finskor och sen en vristkedja. Hm, heter de så?

Efter de åkte vi till stallet och kollade på hästarna. Bokstavligt talat.. För jag kom på att dom kan stå ute i natt så jag slipper skotta =) Så idag gav vi dom bara mat så tar vi resten i morgon. Betonar VI =)

När vi väl kom hem så har vi tagit oss några öl och cider och grillat...igen. Bara skräpmat idag åxå. Sen under kvällen har vi suttit ute och druckit lite smått.
Och vi har tänt oss en lite brasa åxå i grillen. Så nu luktar vi sotare =)
Har tagit ännu mer bilder, bla på mina nya skor. men orka lägga in dom i datorn lixom...

Nu har vi lite planer på att kika på Ice age 2 bar för att de är roliga ljud i den *vissel*

Sen har vi inte gjort så mycket mer under dagen. Försökt att flirta hit folk men alla är ju så himla svår flirtade ju..

Nu ska jag fortsätta smutta på min cider och se om jag kan få mej lite glass........ och jordgubbar

Skål och kram på er
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: