Hemma från Linköping..

2008-05-24 / 17:17:40
Så va man hemma igen då efter den långa bilfärden. Helt tufft att de gick att skriva hit från mobilen åxå. =) teknikens under =D Kom iofs hem för några timmar sedan men älsklingen har tvättat sin bil och även min bil. Så nu har jag en blå bil igen och inte en dammgullpollenaktigskitbil =)
Nu väntar jag på att herrn ska komma hit så ska vi käka lite och sen bär de väl av till sunne. Tror inte de blir nå kalasande utan bara glida runt. Men de är ju nog så trevligt bara de.
Zandra å Erik ska med åxå om dom inte ångrat sej. Så vi får ju trevligt sällskap åxå =)

Va in en snabbis och kollade till lammen förut. Hade inte blivit några fler..än.
Horton verkar ha fått lite mer krafter så de ser ljusare ut för han nu än va de gjorde igår. Nu försökte han tom att skutta omkring och busa lite =) Helt mastodont söt.

Ska ta och göra mej lite söt så jag är klar när Johan kommer.
Hundarna ska få vara hos paranteserna i kväll åxå. Dom har ju vart där under dagen åxå. Men nu är dom hemma och mellanlandar en stund.
Kanske hörs i natt!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: