Helt underbar dag!!!

2008-05-25 / 23:50:47
Tjohoo!!
Nu under kvällen har jag och Älsklingen sett färdigt på Horton (filmen) Den är ju verkligen helt underbar. Helt kär i den lilla gula söta saken Katie ♥ Har ju börjat se filmen typ 3 gånger nu, men ikväll såg vi klart den =)
Helt klockrena komentaren i den åxå!
En person är en person hur liten den än är
Tycker de va lite fint faktiskt.
Lite bilder från filmen.


Filmer får helt klart en 1o bara för alla söta varelser som är med.

Dagen i övrigt har vart helt underbar!
Vi vaknade till vid 12, sen satt vi och hade de mysigt i sängen och spelade tvspel fram till säkert 4.
Efter de tog vi en lite paus från spelandet och åkte in till Burger King och käkade. Ovanligt att vi äter ute =)
Sen tog vi oss nå varv inne i stan i bilen innan vi åkte upp till stallet.
Va väl där en stund och stre med de trevliga folket där och kollade på Bääbisarna. Min Horton är en kämpe (precis som han i filmen) så han är riktigt pigg och busig nu.
Zandra har döpt sitt lamm till Lexus, så nu kom jag på den brighta ideén att döpa Hortons syskon till 4motion (fårmotion) Typ märke dom dom nyare golfarna. Tycker de va lite vitsigt påtänkt av mej. Kanske inge vursting namn, men ändå *fniss*
När vi vart i stallet åkte vi iaf hem igen och satt å spelade lite till. Men vi sög verkligen så vi fick ge upp. Och då började vi om på filmen igen. Så under resten av kvällen har vi bara legat och myst framför datorn (filmen) och haft det jätte skönt. Va så skönt att de bara va vi åxå.
Har verkligen varit en underbar helg med Johan.
I sunne igår så lärde jag känna en av Johans kompisar lite bättre. Och hon är ju verkligen en helmysig tjej. Hon är precis som mej och är livrädd för allt å alla *fniss*
Verkligen jätte charmig. Hon vet vem hon är om hon läser detta =)
Hoppas vi kommer kunna få med grabbarna ut nån helg så vi åxå får festa och ha kul =)
Så himla kul att jag JAG lixom träffar et tjej som jag funkar med och som är precis som mej.

Nu är de ju söndag då igen. Imorgon ska Johan jobba. Men han har lämnat golfen här hos mej. Jag ska ta sååå väl hand om den
Fast den är ju så skitig så han behöver inte va såå orolig över att jag åker hutt med den
Ska bara vårda den som att den vore min =)
Kommer att bli en lugn vecka denna veckan för mej.
Lugnet före stormen typ. För veckan efter kommer bli hektisk. Så de kan ju va skönt att få vila upp sej lite nu i veckan åxå.
Hur som hellst har de vart en trevlig helg. Vart med Johan mycket, fått lära känna nya vänner och sen vart ute och sett sej omkring lite. Helt perfekt helg.
En helt mysig bild på mej och min Älskling


De är verkligen helt sjukt va starka känslor jag har för denna personen. Han är ju helt underbar. Vill bara ha honom hos mej hela tiden. Älskar honom verkligen mer än de går att förklara.
Vi för evigt♥
De finns ingen annan som är som dej. Du är helt... undebart härligt charmig, snäll å så himla go och rar. Du är mitt allt och jag hoppas de håller för evigt.
Du har fått mej att må så himla mycket bättre med mej själv.
Du är min Prins!!!

I motgon ser de iaf ut som att de blir en lugn dag. Ska se om mamma är ledig så hon kanske vill hitta på nå med mej innan Johan slutar. Sen har jag ju hästarna som jag ska till åxå om de inte är carola som ville ha dom då.

Hundarna har nån egen övning för sej här nu *hm* Visste inte att dom va lagda åt det hållet *fniss*
Ne nu ska jag nog krypa under täcket och se en film till.
Ska se till att jag får en liten betygsättning på alla filmer jag har här inne någonstans. Ska bara komma på hur man gör.
Mona hoppas du har de bra där borta i varma landet. Fortfarande lite avis faktiskt.
Nu ska jag försöka att få in ett fack där jag kan skriva om fimer jag sett.
Sov så gott
Kram♥
"En person är en person hur liten eller stor den än är"

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Det lät som en bra helg, samma här!! =D Hehe, det var riktigt kul!! Har oxå en blogg, kolla in den vettja.. :P

Kommenterat - 2008-05-26 / 16:25:17  | URL - http://louiserosen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: