Hästarna

2008-05-15 / 12:35:50
Här har vi My Black Pearl Gino. Frieserhingst på 6 år som skulle ha blivit pappa om några veckor om allt hade gått bra. Men tyvärr så gjorde det inte de.
Gino är en liten buse att hålla på med och hittar ofta på hyss. Men under sadeln är han en ängel. Lite slö och tar ett steg i taget.
Men ser han några brudar så showar han till sej och blir värsta snyggingen.
Gino har jag haft sen han låg i mamma Mischas mage, men fick hem honom när han va 6 månader.
image4

Å så Yamanys Boy (JumJum)
13 årig varmblodstravare som gjort sitt på banan. Har haft honom sen han va 6 år. Då vi tävlade lite i monté med massa vinster =)
Men nu skolas han om inom AR. Och jobbar på ganska så flitigt iaf. Jumjum är lite av en gringubbe, eller så är han född med öronen åt fel håll =)
Han har världens största personlighet iaf =)
Het som en kamin att rida och hittar på massa bus bara för att få springa =)
image5

Katterna har jag inga bilder på i datorn nu. Men ska fixa de.
De är iaf Smöla på 4 år, Bäbis på 3 år Kattis på 2 år och Siri som vi intevet så mycket om.
Kattis är hittad i en kartong på tippen och Siri hittades utanför skåre helt undernärd.
Jag skulle vara akuthem åt dom, men dom hade väl haft för mycket elände omkring sej så dom fick stanna hos mej. Och de verkar dom vara nöjda över. Smöla va min första katt. Skaffade henne när jag blev sjukskriven och hon har hjälpt mej mycket på vägen till ett lugnare liv.
Kommentarer!
Postat av: Mona

roligt att du skaffat dig en blogg =)

Kommenterat - 2008-05-15 / 14:26:25  | URL - http://www.monaalsuntfi.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: